Lista kontrolna:
Sprawdzenie układu hamulcowego
Nieszczelności i uszkodzenia, zużycie
Grubość okładzin hamulcowych
Przewody elastyczne (porowatość, otarcia, pęknięcia)
Sprawdzenie układu kierowniczego
Szczelność, luzy, zamocowania i osłony uszczelniające
Sprawdzenie układu wydechowego
Szczelność oraz mocowania
Sprawdzenie zawieszenia
Osłony uszczelek, przeguby wahaczy (szczelność, uszkodz.)
Sprawdzenie osłon przegubów napędowych
Szczelność i ewentualne uszkodzenia
Sprawdzenie amortyzatorów
Kontrola nieszczelności i uszkodzeń
Sprawdzenie piór wycieraczek
Kontrola zużycia oraz położenia krańcowego
Sprawdzenie ogumienia
Stan opon - zużycie, uszkodzenia, głębokość bieżnika, wiek)
Kontrola ciśnienia w kołach
Zgodnie z danymi na naklejce klapki wlewu paliwa lub słupku B
Sprawdzenie oświetlenia
Sprawność oświetlenia zewnętrznego
Test akumulatora
Moc rozruchowa, Napiecie obciążenia
Sprawdzenie płynów eksploatacyjnychjnych
Olej silnikowy Płyn hamulcowy DOT 4
Płyn układu wspomagania
Płyn chłodniczy
Płyn układu spryskiwacza szyb / reflektorów
Usuwamy wgniecenia karoserii powstałe w wyniku:
- Szkód atmosferycznych - opad gradu
- Szkód parkingowych i transportowych
- Aktów wandalizmu
Warunkiem udanej naprawy jest nieuszkodzona powłoka lakiernicza.
Istotnym elementem naprawy jest światło oraz precyzja wyspecjalizowanego serwisanta.
Pierwsza metoda polega na precyzyjnym wypychaniu wgniecenia od wewnętrznej strony za pomocą specjalnie skonstruowanych narzędzi wykonanych z odpowiednich gatunków stali. Oryginalna powłoka lakieru nie zostaje naruszona.
Druga metoda, polega na wyciągnięciu wgniecenia przy pomocy profesjonalnych narzędzi oraz kleju o odpowiednich właściwościach. Tę metodę wykorzystujemy przy naprawie miejsc o całkowitej niedostępności od strony wewnętrznej lub gdy ilość wgnieceń powoduje nieopłacalność metody pierwszej.
tel.: (17) 857 85 31